marți, 9 februarie 2010

Poncho va juca rolul unui fotbalist, iar iubita lui, Damayanti, se dezbraca pentru prima oara intr-un film!


Damayanti Quintanar, iubita lui Poncho, nu vede obstacole, ci numai provocari in cariera sa! Asa se face ca tanara a acceptat, pentru prima oara, sa se dezbrace de tot pentru noul ei proiect, scurtmetrajul “Atmosphere”, regizat de cunoscutul Julian Hernandez, castigator a doua premii la Festivalul de Film de la Berlin.
E prima data cand filmez goala si am multe emotii. Am citit scenariul si mi-am dat seama ca e nevoie de acele scene. Cand mergi pe o plaja salbatica, e normal sa iti dai hainele jos, e un fel de simbol al libertatii si al razvratirii”, a declarat Damayanti.

Damayanti si-a inceput cariera artistica jucand in scurtmetraje, printre care si “The Nao of China” in 2004, in regia Patriciei Arriaga.

De curand, Damayanti si iubitul ei, Poncho, au aparut impreuna si intr-un episod al serialului “Tiempo final”, produs de Fox Channel si Pedro Torres. “Cred ca in seriale si in scurtmetraje muncesti la fel ca si in cinematografie, eu incerc sa tratez toate proiectele cu seriozitate. In plus, serialele sunt o sursa importanta de venit pentru actori. Sper sa nu-mi pierd obiceiul de a juca intr-un serial in fiecare an”, spune Damayanti Quintanar.

Cei doi au planuri mari pentru viitor: vor sa lanseze din 2010 piesa “ Cafe descafeinado” – o serie de monologuri imaginare - pentru care vor fi si producatori, si parte din distributie. “Amanam lansarea pentru ca vrem sa facem treaba buna, mai bine nu ne grabim si luam lucrurile pe rand”, sustine actrita.

Intre timp, Alfonso Poncho Herrera se pregateste sa participe intr-un serial, unde isi va implini un vis mai vechi si va interpreta rolul unui... fotbalist!

El Diez”, produs de Emilio Diez Barroso, va spune povestea unui fotbalist care are parte numai de necazuri de pe urma celebritatii sale. Vor mai juca Sandra Echeverria si Julio Bracho. “Mie mi se pare foarte interesant, poate si pentru ca iubesc fotbalul”, spune Poncho.

Filmarile la “El Diez” vor incepe din februarie anul viitor. “Sunt de-a dreptul incantat, e un proiect pe care mi l-am dorit dintotdeauna si acum m-am luptat pentru a putea juca. Imi voi lasa parul sa creasca pentru acest rol”, afirma Poncho.

Intre timp, fostul membru al trupei RBD continua filmarile la telenovela “Camaleones”, alaturi de colega lui, Belinda. Programul e extenuant, se munceste in jur de 12 ore pe zi: “As putea spune ca muncesc mai mult decat la “Rebelde”, ofteaza actorul, obosit, dar si fericit, in acelasi timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu