luni, 8 februarie 2010

Pee Wee: “Astazi, tot raul a ramas in urma” FOTO & VIDEO (cu Dulce Maria)!


Interpretul lui Ulises Moran din “Cameleonii”, Pee Wee, si-a inceput cariera artistica in adolescenta, cand i s-a ivit sansa sa cante cu trupa Kumbia King, iar succesul si numerosii lui admiratori l-au ajutat sa uite problemele pe care le-a avut cu tatal lui, care cazuse in patima alcoolului si de care mama lui a divortat pentru a-si proteja copiii.

- “Cand aveam un an, mama a decis sa ne mutam in Texas”.
1991 - “De mic mi-a placut sa cant si sa dansez”.
Nu am fost un elev rau, insa profesorii ma mustrau pentru ca vorbeam in timpul orelor”.
1996 - “Imi placea sa joc fotbal si sa ma plimb cu bicicleta”.
2003 - “In adolescenta, l-am cunoscut pe AB Quintanilla si astfel am ajuns in trupa Kumbia Kings”.
2006 - “Cand s-au separat Cruz si AB, am ramas cu cel de-al doilea in noua trupa intitulata Kumbia Starz”.
2009 - “ Astazi, tot raul a ramas in urma. Sun fericit pentru ca am multi admiratorii si sper sa gasesc drumul cel mai bun de urmat in viata ”.

Anul trecut, de Craciun, Pee Wee (n. 8 decembrie 1989, Washigton) i-a daruit mamei lui, pe care o adora, o casa, i-a implinit un vis si este foarte mandru din acest motiv, in plus, nu ii pasa ca este inca numit “baiatul lui mama”.

Dona Maria a plans cand fiul ei a anuntat-o ca i-a cumparat o casa. “Sunt mandru sa fiu cu mama si sa o vad fericita. Eu nu pot sa traiesc fara mama, ea este totul pentru mine”, s-a confesat tanarul artist revistei TV y Novelas.

Pee Wee si fratii lui au trait intr-o atmosfera tensionata, din cauza ca tatal lor care era dependent de alcool. Asta pana cand dona Maria si-a parasit sotul si a plecat impreuna cu copiii pentru a incepe o noua viata, fapt pentru care Pee Wee marturiseste ca ii va multumi toata viata.

El este cel mai bun copil pe care mi l-a dat Dumnezeu”, spune mama tanarului artist despre cel mai mic copil ai ei.
Sursa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu