marți, 9 februarie 2010

Pee Wee si-a pierdut virginitatea in timpul filmarilor la “Camaleones”!


Cantaretul si, mai nou, actorul Pee Wee a facut public faptul ca si-a pierdut virginitatea cu o femeie chiar in timpul filmarilor de la telenovela „Camaleones”.
Dupa ce au inceput filmarile la „Camaleones”, Pee Wee a fost intrebat despre viata lui sexuala si a spus ca este virgin, insa acum si-a schimbat declaratiile.

Astazi, pot sa spun ca mi-am pierdut virginitatea cu o femeie si imi place mult sa fac sex. Nu am nevoie sa fiu indragostit ca sa ma bucur de sexualitatea si de corpul meu.”

Confesiunile lui au starnit din nou comentarii, ca si inainte cand nu putini ii puneau sexualitatea la indoiala. De fapt, de aceea a si facut public acest eveniment din viata lui intima, insa s-ar parea ca nu a fost prea convingator.

Mai mult, barfitorii sustin ca Pee Wee nu ar fi fost de fapt niciodata indragostit si atunci este lipsita de logica confesiun lui. Unicul lucru bun spus de Pee Wee este ca face sex protejat.

Anul trecut, in octombrie, Pee Wee a cantat in duet cu Dulce Maria la finalul concursului „El show de los suenos”, unde cantaretul era concurent. Inainte de finala, si Christopher Uckermann l-a sustinut pe Pee Wee in concursul in care tanarul cantaret mexican lupta pentru indeplinirea visului unei matusi cu multi nepoti.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu